مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز



علي نظري جويباري در گفت‌وگو با فارس، درباره اظهارات روز گذشته محمد رويانيان مديرعامل پرسپوليس گفت: نمي‌دانم آقاي رويانيان چرا اين طور برخورد مي‌کند. او يک فرد قانونمند است و پست‌هاي حساسي داشته و سال‌ها زحمت کشيده است اما بايد بداند باشگاه‌ها هم ساليان سال است که فعاليت مي‌کنند و اين فعاليت در چارچوب قانون بوده است.

وي افزود: رويانيان که خودش مرد قانون است بايد قانون را اجرا کند نه اينکه بگويد چون ديگران تخلف مي‌کردند، پس او هم تخلف مي‌کند. در اين چند روز اخير ديده‌ام که او با صحبت‌هايش به هواداران و مسئولان ما توهين کرده و همه در قبال اين توهين‌ها سکوت کرده‌اند. رويانيان فکر مي‌کند فوتبال هم مثل اداره راهنمايي و رانندگي است و هر رفتاري که با زير مجموعه‌اش داشته، در فوتبال هم مي‌تواند همين رفتار را داشته باشد و به همه امر و نهي کند. اداره راهنمايي رانندگي شرايطي را مي‌طلبد که در ورزش اين شرايط نيست، ورزش جاي امر و نهي کردن نيست.

نظري جويباري تصريح کرد: رويانيان سردار است اما در حوزه کاري‌اش. سرداران ورزش افراد ديگري هستند مثل فتح‌الله‌زاده، پورحيدري، قلعه‌نويي، پروين و مظلومي و ... شخصي مثل محمد رويانيان نبايد شأن و منزلت خود را پايين بياورد. او مرد بزرگي در حيطه کاري خودش است و نبايد قانون را زير پا بگذارد.

معاون باشگاه استقلال درباره اينکه رويانيان گفته اگر پول داشت به جاي ماشين، هواپيما به بازيکنان مي‌داد، گفت:‌ اصلا بحثي نيست او اگر از جيب خودش هزينه مي‌کند مي‌تواند F14 هم بدهد. مهم اين است که اين پول از بيت‌المال نباشد.

نظري جويباري درباره اينکه در سال‌هاي گذشته سپاهان و استقلال در نقل و انتقالات پيشتاز بودند و امسال که پرسپوليس در نقل و انتقالات پيشتاز بوده، همه انتقاد مي‌کنند،‌ گفت: من اصلا بحثي بابت يارگيري پرسپوليس ندارم. رويانيان براي شادي هواداران اين تيم مي‌تواند هر بازيکني که دوست دارد بگيرد اما قرار نيست با اين سبکي که در حال يارگيري است به بقيه توهين کند.

وي اضافه کرد: آقاي رويانيان! اگر قانون را مي‌داني و سال‌هاي سال پليس بوده‌اي اين طور حرف زدن در شأن يک آدم بزرگ نيست. اينکه بخواهد به استقلال و سپاهان حمله کند،‌ درست نيست. واقعا ما فدارسيون ضعيفي داريم در شرايطي که خود فرد مي‌گويد در حال ريخت و پاش است، هيچ اقدامي نمي‌کند و مي‌گويد مدرک نداريم. از اين واضح‌تر که خودش در تلويزيون مي‌گويد به بازيکنان هواپيما مي‌دهم.

معاون باشگاه استقلال با بيان اينکه جذب امير قلعه‌نويي مهمترين نقل و انتقال فصل بوده است، به فارس گفت: همه دوست دارند مربي‌اي داشته باشند که براي آنها قهرماني بياورد و استقلال توانسته چنين سرمربي را جذب کند اما همه خيلي ساده از کنار اين مسئله مي‌گذرند. اگر اکنون احسان قائم مقامي که استاد بزرگ شطرنج ايران است، با من بازي کند و به من مهره‌هاي طلا بدهند و به او مهره‌هاي پلاستيکي،‌ باز اين من هستم که مات مي‌شوم. ما استاد بزرگ فوتبال ايران را صيد کرده‌ايم و در نقل و انتقال بازيکنان هم بازيکنان بزرگي گرفته‌ايم. مگر سياوش اکبرپور و اميرحسين صادقي بازيکنان کمي هستند؟

نظري‌جويباري اضافه کرد: سال گذشته استقلال تيم بسيار خوبي داشت و اگر مصدوميت تيموريان و حيدري نبود، استقلال صددرصد قهرمان مي‌شد. اين مسابقات است که مشخص مي‌کند چه تيمي در نقل و انتقالات موفق بوده است. هر چند معتقدم پرسپوليس مهره‌هاي خوبي گرفته اما از قديم گفته‌اند دو پادشاه در يک اقليم نمي‌گنجند. نمونه بارز آن هم تيم استيل آذين بود. من مي‌گويم آقاي رويانيان بهتر است کار خودش را بکند و اين همه پرخاش نکند.

نظري جويباري با انتقاد از سقف قرارداد گفت: وقتي فدراسيون نمي‌تواند با هيچ تيمي حتي آنهايي که ضعيف هستند، برخورد کند، چرا سقف قرارداد گذاشته است؟ ما خيلي خوشحال هستيم که پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات موفق باشد اما با توهين کنار نمي‌آييم. بهتر است افراد هنگام حرف زدن به فکر آينده خود هم باشند. اصلا آقاي رويانيان مگر از ورود شما به فوتبال چقدر مي‌گذرد؟ فوتبال جاي دستور دادن نيست. ما به شيوه صحبت کردن و برخوردي که داريد، اعتراض داريم و نمي‌توانيم مقابل اين نوع برخورد سکوت کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com